Gadżety reklamowe są niezwykle ważnym elementem strategii marketingowej marki. To produkty obecne na rynku reklamowym od lat, jednak ich forma wciąż ewoluuje. Modne wiele lat temu smycze są dziś totalnym przeżytkiem, a z kolei kubki cały czas cieszą się dużą popularnością. Co się zmieniło i na jakie gadżety firmowe warto obecnie postawić? Podpowiadamy!
- Coś praktycznego
- Gadżety w stylu EKO
- Oryginalne gadżety reklamowe
Coś praktycznego
Praktyczne gadżety zawsze spotykają się wśród odbiorców z dobrym przyjęciem. W końcu kto nie chciałby otrzymać czegoś, co zwyczajnie mu się przyda? Do najpopularniejszych gadżetów tego rodzaju zdecydowanie należą długopisy, breloki, kubki i kalendarze. W łatwy sposób można przemycić na nich logotyp firmy, który wcale nie przeszkadza w korzystaniu z danego przedmiotu. Z tego powodu zdecydowanie warto postawić na praktyczne gadżety, a jeśli szukasz czegoś bardziej oryginalnego, możesz wybrać np. etui na smartfon, kubek termiczny, pamięć USB czy produkty tekstylne (np. koszulki, skarpetki czy torby na zakupy).
Gadżety w stylu EKO
Ekologiczny styl życia nie jest już modą, a odpowiedzialnym i zrównoważonym stylem życia, na który decyduje się coraz więcej osób. Jeśli zatem nie chcesz „podpaść” swoim odbiorcom, postaw na ekologiczne gadżety reklamowe. W ten sposób pokażesz swoją troskę względem środowiska, co znacznie ociepli wizerunek swojej firmy. Obecnie większość gadżetów reklamowych można wyprodukować z drewna, kraftowego papieru czy innych biodegradowalnych surowców pochodzących np. z recyklingu. Jeśli skorzystasz z tej możliwości, twoja firma będzie uchodziła wśród potencjalnych klientów za nowoczesną i zaangażowaną w sprawy ekologiczne, a to zawsze pozytywnie rokuje. Z tego powodu zdecydowanie warto zainwestować w ekologiczne gadżety firmowe, które za kilka lat z pewnością staną się swego rodzaju standardem.
Oryginalne gadżety reklamowe
Jeśli lubisz wyróżniać się na tle konkurencji i wyznaczać nowe kierunki, z pewnością interesują cię tylko oryginalne i ekstrawaganckie gadżety firmowe. W tym przypadku wszystko jest tak naprawdę kwestią kreatywności i budżetu. Możesz np. skorzystać z oferty sklepu elektronicznego i zamówić słuchawki bezprzewodowe z logotypem twoim firmy i chwytliwym hasłem. Niektóre firmy stawiają również na totalnie nieszablonowe rozwiązania, wręczając swoim potencjalnym klientom różnego rodzaju vouchery i słodkie upominki. Czekoladki i inne łakocie zawsze trafiają w serca odbiorców. Oryginalne gadżety to doskonały pomysł, a jeśli dodatkowo połączysz je z ekologią, to sukces masz w kieszeni!